zaterdag 2 januari 2010

Nobody messes with me...

De "feestdagen" zijn weer voorbij, het leven van alledag zet zich weer voort. Werken dus: administratie, e-mail, correspondentie enzovoorts.

In het kader van die laatste heb ik Walter Scheepers een brief gestuurd over mijn reïntegratie. Hij vindt dat ik vanwege m'n medicijngebruik toch niet terug de taxi in kan en "dus" is er ook geen reden voor reïntegratie. Daar denk ik toch anders over: terug naar wat voor werk dan ook bij Jansen Taxi zit er niet in, taxirijden voor een ander bedrijf zie ik ook niet zitten, maar ander werk bij een ander bedrijf wel. En dus mag hij er voor zorgen dat bij onze volgende afspraak (op 25 januari) alles in gereedheid heeft voor het starten van een reïntegratietraject.

Ik weet ook wel dat hij geen moeite wil doen omdat ik over een paar maanden toch werkloos ben, maar zo gemakkelijk komt hij niet van me af. En ik heb zo'n vermoeden dat over een paar maanden het UWV ook nog wel de nodige kritiek zal hebben.

Ook Walter Scheepers hoort bij de categorie mensen die nog niet doorhebben dat ik leef naar het motto: "Nobody messes with me and gets away with it".

Geen opmerkingen: