maandag 18 januari 2010

Doorwerken

Tot mijn verbazing werd ik vanochtend door Sylvia naar m'n computer gejaagd met de mededeling dat ik de hele dag boven moest blijven en flink wat achterstallige administratie af moest werken (om precies te zijn de laatste twee maanden van 2005 plus heel 2006). Het idee was goed en dus was ik kort na 10:00 al aan het werk. Helaas kwam ze me binnen een uur drie keer van m'n werk houden, dus dat schoot niet echt op.

Maar gelukkig ging het daarna beter, al ben ik niet zoveel opgeschoten als ik had gewild. Tot en met 2005 was het voornamelijk een kwestie van de al geboekte bedragen bij elkaar optellen, maar vanaf 2006 blijkt alleen mijn eigen boekhouding bijgehouden te zijn, die van het Sonja en het huishouden niet. En dus mag ik de komende weken doorbrengen met het overnemen van gegevens van bankafschriften en het doorspitten van eindeloze stapels kassabonnen.

Ik kom er wel, het duurt alleen wat langer...

Geen opmerkingen: