zaterdag 9 januari 2010

Pijn is niet fijn

Het lijkt erop dat al dat gesleutel aan m'n gebit het afgelopen jaar geen onverdeeld positief effect heeft gehad. Goed, een rekening van ruim € 800 vind ik niet bijster positief, het feit dat het VGZ er vervolgens maar ergens tussen de € 30 en € 40 van vergoedt vind ik al helemaal niet positief (zeker niet als je zo'n € 112 per maand kwijt bent aan die verzekering). Maar nu is het nog veel erger: pijn in m'n kaak, om precies te zijn linksonder. En niet zo'n beetje pijn ook.

Afgelopen nacht heb ik helemaal niet geslapen, pas tegen de ochtend viel ik eindelijk in slaap om vervolgens rond 11:00 wakker te worden. Ik vreet Paracematol alsof het snoepjes zijn, maar echt heel veel helpen doet het niet.

Oh wat zal ik blij zijn als ik maandag naar de tandarts kan.

Geen opmerkingen: