woensdag 10 september 2008

Angelique spreekt

Aangezien ik geen zin had na m'n werk zes uur lang door Eindhoven te zwerven en me te vervelen ben ik na werktijd maar terug naar Lommel gereden. Dat kwam eigenlijk ook wel goed uit, al was het maar omdat ik al drie dagen om de afwas heen aan het werken was. Door het mooie weer van de afgelopen dagen was het natuurlijk behoorlijk warm binnen. Gelukkig waren alle buren in minstens 25 meter omtrek afwezig, dus konden niet alleen de ramen tegen elkaar open maar kon ik ook nog eens muziek opzetten en lekker meeblèren met Guus Meeuwis zonder dat iemand er last van had (of zou merken dat ik helemaal niet kan zingen).

Daarna was het weer tijd om op stap te gaan, richting pa. Terwijl ik daar zat belde m'n zus op met een ietwat onaangename verrassing. Rob had eerder gezegd dat ik alleen maar hoefde te gaan om pa even gezelschap te houden en dan na een uurtje of anderhalf wel weer kon vertrekken (ik moest tenslotte nog een uur terugrijden en om 05:00 weer m'n bed uit). Mooi niet dus, de bedoeling was dat ik tot 23:00 zou blijven, want dan komt de nachthulp pas.

Daar was ik uiteraard niet blij mee, want dat zou betekenen dat ik pas tegen middernacht terug zou zijn en dus al met al maar zo'n vier uur slaap zou krijgen. Maar ja, je moet er iets voor hebben dus ben ik maar blijven zitten. Dat wil zeggen, tot 22:30 want toen werd ik door Anneke (pa's buurvrouw, die daar kennelijk tig keer per dag over de vloer komt) naar huis gestuurd. Toch weer een half uur extra slaap.

Het lijkt er trouwens op dat ik Angelique eindelijk weer eens te zien krijg: ze heeft vanmiddag een SMS gestuurd met het voorstel om elkaar volgende week zaterdag te ontmoeten op de Truck Run. Geen idee nog waar dat precies is, maar met ruim een week de tijd moet het mogelijk zijn om dat te achterhalen. Dat is toevallig ook nog m'n vrije weekend (als in: geen kids) dus dat komt helemaal mooi uit -- al klinkt "Truck Run" als iets waar Tom z'n ogen uit zou kijken.

Geen opmerkingen: