dinsdag 2 september 2008

Is er nog hoop?

Het is er allemaal niet beter op geworden. Vandaag mailtjes en SMSjes over en weer tussen mij en Helma, en daar werd ik ook niet vrolijker van. Ik ga er donderdag dan wel naar toe, maar ik geef het weinig hoop dat onze zeer plezierige Maatje Plus constructie stand zal houden.

Vanavond ben ik ook nog naar Hellen geweest, want die had de thuiskapster uitgenodigd en dat onkruid op m'n hoofd mocht wel weer eens gesnoeid worden. Hellen zal ongetwijfeld in de gaten hebben gehad dat er iets aan de hand was, en wat later op de avond, net voor ik weer vertrok heb ik in hele grote lijnen verteld wat er momenteel speelt. Normaal is ze een steun en toeverlaat, maar deze keer kwam ze niet verder dan op te merken dat ze nog zo gezegd had geen nieuwe relatie te beginnen als je nog met een echtscheiding bezig bent. Nou hebben Helma en ik geen relatie (daarvoor ontbreekt de verliefdheid) maar ik kan me heel goed voorstellen dat buitenstaanders daar anders over denken.

Geen opmerkingen: