zaterdag 27 september 2008

Tom en Hellen

Vandaag was het Tom's papa-dag. Ik had Sonja eerder al een berichtje gestuurd dat ik om 11:00 aan de deur zou staan. Nu zie ik dat altijd als richttijd en komt het niet op een kwartier, maar bij Sonja nu opeens wel. Ik was wat later, en toen ik om 11:15 aan kwam rijden had ze al spullen in haar auto geladen en zaten de kids er ook al bijna in. Nee, dat was beslist niet goed voor m'n humeur, en dat heb ik laten merken ook. Het was zelfs teveel gevraagd om even de voordeur open te maken zodat ik de plastic zak met m'n post kon pakken.

Maar gelukkig was ik nog net op tijd om Tom mee te nemen. Gelijk erachteraan bedacht ik opeens dat ik de planning wel eens kon wijzigen: waarom niet een keer naar Hellen? Heeft ze Tom ook eens een keer gezien. Eerst aan Tom uitgelegd wie Hellen is en wat hij daar kan verwachten, en vervolgens hem laten beslissen: Hellen of de caravan. Hellen heeft gewonnen. Tom heeft zich uitstekend geamuseerd, hij wil nog een keer terug...

Geen opmerkingen: