zondag 28 september 2008

Volgende maand terug?

Vandaag heb ik eerst maar eens schandalig lang uitgeslapen. Heerlijk! Nee, je wilt niet weten hoe laat ik uit bed gevallen ben...

De middag is grotendeels besteed aan het afmaken van m'n brief voor de Rechtbank. Daar zou eigenlijk nog de brief van de baas bij moeten, maar die is er nog steeds niet. Dan maar zonder. Meteen ook maar even een brief geschreven voor Sonja's advocate. Die beweert namelijk dat ik in aanmerking kom voor huurtoeslag, dus is de enige mogelijke conclusie dat Sonja besloten heeft de woning aan mij te laten en zelf samen met de kids te verhuizen. Dat is althans de conclusie die ik getrokken heb. Nou ben ik de beroerdste niet, ik ga ze niet meteen op straat zetten, in alle redelijkheid heb ik gemeld dat ze uiterlijk zaterdag 11 oktober 2008 vertrokken moet zijn. En omdat ik niet op m'n geweten wil hebben dat ze dakloos worden heb ik zelfs aangeboden dat ze dan voorlopig in m'n stacaravan mogen. Die zaterdag is (niet geheel toevallig) de eerste dag van de herfstvakantie, dus voor de kids is het dan gewoon lekker kamperen en Sonja heeft dan de tijd om wat anders te zoeken.

Al heb ik zo'n vermoeden dat Sonja en haar advocate wat minder positief zullen reageren...

Geen opmerkingen: