woensdag 24 september 2008

Allemaal lege accu's

Om een of andere reden word ik meestal zo rond 03:30 wakker en wil het nog al eens gebeuren dat ik daarna niet of nauwelijks meer slaap tot om 05:00 de wekker afgaat. Zo ook vandaag. Opgestaan, ontbeten en vervolgens in m'n busje terug naar Eindhoven. Onderweg bedacht ik opeens dat ik een kapitale fout had gemaakt waardoor ik een half uur te vroeg uit bed ben gekomen. Wat ik had moeten plannen was dat ik vanuit Boxtel naar het eerste ophaaladres moest, waar ik om 07:20 zou moeten zijn. Maar ik ben er zo aan gewend dat ik eerst naar Connexxion moet en dan pas m'n route ga rijden dat ik... jawel... de heenreis gepland had via Connexxion. Stom stom stom!

Ik had voor vandaag in elk geval wel aardig wat ritten meegekregen. Eerst m'n schoolroute, gevolgd door een korte tweede rit, dan twee uur lang niks (dat werd dus: slapen in de auto), weer m'n schoolroute, en dan straks nog twee ritten. Ik zou alleen niet zo moe moeten zijn, ik heb het gevoel alsof ik 24 uur aan een stuk zou kunnen slapen.

Net als vanochtend had ik ook vanmiddag weer ruim twee uur niks, dus ben ik maar weer eens het Internet op gaan zoeken. M'n laptop, of althans de accu's, waren niet enthousiast. Ik weet zeker dat ik gisteren met drie volle accu's vertrokken ben, maar twee bleken vrijwel volledig leeg te zijn en de derde was ook aardig op weg. Raar...

Van dit werk word je niet gauw moe, het zijn de wachttijden die je nekken. Geloof me, het was vandaag een hééééle lange dag...

Geen opmerkingen: