zaterdag 20 september 2008

Truck Run

Als eerste gebeurtenis vandaag een SMS-je van Angelique om te vertellen dat ze rond 12:30 of in Valkenswaard of in Eersel zou staan, welke het precies werd zou ze nog laten weten. Op zich aardig om me op de hoogte te houden, alleen kwam dat berichtje binnen om 00:19 -- ik sliep net...

Vervolgens weer in slaap gevallen, vroeger dan me lief was wakker geworden, maar toch lekker nog een hele tijd blijven liggen. Net uit bed meldde Angelique zich weer: rond 13:00 op de Markt in Valkenswaard.

Aldus geschiedde. Althans, met een kwartier vertraging. Ja, het was gezellig. Ja, het was leuk om 'r weer terug te zien. Eerst een tijd op een terras gezeten, en vervolgens langs de straat gaan staan om twee konvooien vrachtwagens langs te zien trekken. Mooi om te zien natuurlijk, maar wat kunnen 400 trucks een hoop lawaai produceren zeg! In één opzicht was het ook wel uniek: ik heb nog nooit zoveel GEWASSEN vrachtwagens op één dag gezien.

Daarna was het al weer tijd om afscheid te nemen. Het was leuk maar veel te kort; die twee uurtjes zijn omgevlogen. Binnenkort (lees: ergens tussen nu en de herfstvakantie) gaan we een keer samen op stap.

Vervolgens ben ik eerst op zoek gegaan naar m'n auto (die stond toch een stuk verder weg dan ik had gedacht) en vervolgens op zoek gegaan naar een onbeveiligd draadloos netwerk. Naast het gebruikelijke rondje langs m'n diverse e-mail accounts heb ik ook nog een tijdje met Helma zitten chatten. Nog geprobeerd haar naar Lommel te krijgen, maar dat is jammer genoeg niet gelukt -- ik moest het afleggen tegen een DVD en een flesje Trappist.

Eenmaal terug heb ik dat voorbeeld dan maar min of meer gevolgd: eerst even eten, dan een DVD in de PlayStation (die doet tevens dienst als DVD-speler) en een pilsje erbij. Oké, goed dan, en een bakkie chips.

Geen opmerkingen: