woensdag 17 september 2008

Babbeltje met de baas

Vanochtend zowaar een extra ritje, alles bij elkaar hooguit een uur dus echt aantikken doet het niet, maar zeker nu is elke extra Euro heel erg welkom. Daarna even een babbeltje gaan maken met de baas. Ten eerste over de kilometervergoeding woon-werkverkeer. Daar waren we snel klaar mee: die krijg ik niet aangezien dat in dit werk niet gebruikelijk is en de baas ook niet de opdracht gegeven heeft om buiten Eindhoven te gaan wonen. Over m'n gewijzigde contract had hij ook nog niks gehoord. Wel positief is dat ik van hem een brief ga krijgen voor de Rechtbank waarin staat hoeveel uren ik werk, hoeveel ik daarvoor betaald krijg, en dat het voor mijn werk noodzakelijk is dat ik in Eindhoven woon. Theo verwacht dat het contract maandag wel binnen zal zijn, dus moet ik maandag maar even binnenlopen.

Voor vanavond stond Helma weer op de agenda, maar inmiddels begint het een gewoonte te worden om dan eerst even bij Hellen langs te gaan, althans als ik 's woensdags naar Helma ga. Dan ben ik rond 13:30 afgewerkt maar kan ik pas zo'n drie uur later bij Helma terecht, dus heb ik tijd over. En aangezien Hellen ook in 's-Hertogenbosch woont kan dat dan mooi gecombineerd worden. Hellen was echter niet thuis, maar Boxtel ligt op de route en Pauline was wel thuis, dus heb ik daar even een tussenstop gemaakt.

En natuurlijk ben ik weer veel later vertrokken dan verstandig zou zijn, waardoor ik pas na middernacht terug in Lommel zou zijn en er weer een aantal uren aan m'n nachtrust zouden gaan schorten.

Geen opmerkingen: