zondag 7 september 2008

Een aangename dag

Die positievere instelling richting Helma is niet zonder gevolgen gebleven. Het deed wonderen voor m'n gemoedsrust, ik heb afgelopen nacht uitstekend geslapen.

De dag zelf was... aangenaam. Goed, het regende, maar voor de rest was het wel lekker. Een groot deel van de dag achter m'n computer, kan koffie erbij, een beetje administratie doen en me beziggehouden met m'n collectie MP3-bestanden. Eerder deze week zijn er flink wat bijgekomen, dus ik kon vooruit. Rond 19:00 bedacht ik opeens dat ik m'n auto nog buiten de poort moest zetten, dat heb ik dus maar even gedaan en op de terugweg meteen maar even douchen. Deze keer kwam er zowaar lekker warm water uit de douchekop in plaats van koud of lauw water.

Terug de caravan in, glaasje wijn naar binnen, en dan naar bed. Al met al geen slechte dag.

Geen opmerkingen: