vrijdag 5 september 2008

Autolader

Doordat ik gisteren nogal laat ben vertrokken bij Helma heb ik alles bij elkaar maar vier uurtjes slaap gehad. Da's net genoeg om naar Eindhoven te rijden en de kids naar school te brengen, maar daarna was m'n accu toch een heel eind leeg. Dus wat doe je dan? Precies, op het parkeerterrein in m'n auto stappen, stoel achterover, en lekker een uurtje maffen. Vooraf nog even een SMS-je gestuurd naar Angelique, die was nog aan het werken maar zou "een gil geven" zodra ze klaar was. Ze heeft zich niet meer gemeld.

Aangezien ik toch tijd over had ben ik ook meteen maar even wat boodschappen gaan doen bij de Lidl. Onder het motto "nee heb je, Internettoegang kun je krijgen" heb ik daar op het parkeerterrein vervolgens m'n laptop opgestart en vond zowaar een onbeveiligd draadloos netwerk. Jippie! Meteen maar even m'n weblog bijgewerkt en met Monique zitten chatten.

Ik ben in het bezit van een autolader voor m'n laptop maar die heb ik nog nooit uitgeprobeerd. Uiteraard zit ik er niet op te wachten dat dat ding m'n laptop opblaast, maar gelukkig had ik nog een oude laptop in m'n opslag liggen dus heb ik die maar even opgehaald, vervolgens m'n auto op het Kastelenplein geparkeerd, en de autolader getest op die laptop. Het werkt. Vervolgens kon de laptop terug naar de opslag, maar intussen was m'n eigen accu weer een aardig eind leeg dus ben ik nog maar een keer even plat gegaan. De rust werd onderbroken doordat Rob belde; intussen is het de bedoeling dat we bij toerbeurt pa een uurtje gezelschap houden 's avonds, woensdag is het mijn beurt.

Ook Sonja nog even een SMS gestuurd. Tom mag kiezen wat hij wil voor dit weekend: of zaterdag mee naar de camping, of zondag mee naar het 112 Spektakel in Eindhoven. Logeren zit er dit weekend niet in, daar heb ik helaas geen tijd voor.

Geen opmerkingen: