maandag 22 september 2008

Ingekorte nachtrust

Dankzij broerlief is er flink gesneden in m'n nachtrust: de laatste keer dat ik op de klok keek was het 00:15 dus zal ik ergens rond 00:30 pas weer in slaap zijn gevallen. Net genoeg slaap om vanochtend m'n ochtendrit te rijden (en nog een extra ritje er achteraan), maar daarna heb ik mezelf toch maar een uurtje in m'n auto geïnstalleerd met de stoel achterover en m'n ogen dicht.

Fijn, familie die nergens rekening mee houdt...

Vanochtend de sleutel van m'n taxibus meteen maar even ingeleverd, aangezien de claxon van dat ding kapot was. Zowaar, een paar uur later belde de Planning al om te vertellen dat ik weer kan (maar niet mag) toeteren. Meteen ook maar even een poging gedaan om Theo Duivesteijn aan te spreken over m'n contract en de brief voor de Rechtbank, maar die was met iemand anders in gesprek dus schoof dat weer op.

Na m'n rondje slaap inhalen (niet dat ik daadwerkelijk geslapen heb) volgde een rondje Internet, boodschappen doen bij de Nettorama en de Praxis (want ik heb Pauline nog wat beloofd), en toen terug naar kantoor. Deze keer was de baas wel aanspreekbaar, maar die had nog niks gedaan; toen hij me langs z'n raam zag lopen herinnerde hij zich opeens dat ik nog een brief van 'm tegoed heb.

Dan maar weer aan het werk, en bij terugkeer nogmaals op zoek naar Theo. Het schiet allemaal niet op; nog steeds geen brief ("morgen"), nog steeds geen nieuw contract, en navraag bij de administratie leerde dat Anja nog steeds zat te wachten op de normering van m'n route. Die moet ik morgen dus zelf doen, daarna naar Theo en dan moet het balletje gaan rollen. Eerst zien en dan geloven...

Geen opmerkingen: