dinsdag 9 september 2008

Connexxion Convoi

Na m'n ochtendrit heb ik even zitten twijfelen. Ik kon kiezen uit nog een keer de stad in wandelen (het weer zat in elk geval royaal mee, zonnig en warm) om bij de ANWB m'n caravanverzekering te gaan regelen en me voor de rest stierlijk te vervelen, of terugrijden naar Lommel. Het liep allemaal wat anders dan gedacht.

Aangezien het terrasjesweer was heb ik eerst Angelique per SMS uitgenodigd om een terrasje op te gaan zoeken. Een reactie liet op zich wachten, en in een opwelling ben ik toen bij de Planning binnengelopen om te zien of ze misschien nog een rit voor me hadden. Als de berg niet naar Mohammed komt zal Mohammed naar de berg moeten komen, niet waar?

Zowaar, ze hadden er eentje. Of ik misschien samen met een stel andere chauffeurs busjes weg wilde brengen naar Connexxion in Zaandam. Da's twee uur heen en twee uur terug, dus zou ik wel gek zijn als ik nee zou zeggen. Dat werd dus in konvooi met zes busjes heen en met z'n allen in één busje terug. Lekker hoor, zo'n terugweg -- twee uur lang uitrusten en er nog voor betaald krijgen ook!

Om onduidelijke reden hoor ik het niet altijd als er een SMS-je binnenkomt, maar vlak na vertrek zag ik dat Angelique gereageerd had. Ze was zelf onderweg en wist niet of ze op tijd terug zou zijn. Berichtje teruggestuurd dat het niet uitmaakte aangezien ik zelf naar Zaandam moest, en erbij vermeld dat ik haar later vandaag zou bellen.

Dat heb ik uiteraard ook gedaan, na m'n schoolroute en nadat ik even langs de postbus was geweest (waar alleen maar reclame in zat). Dat heb ik dan weer: heb ik eindelijk de moed verzameld om haar te bellen in plaats van te SMS-en, heeft ze d'r voicemail aanstaan... Gevraagd om me terug te bellen, maar wederom niks meer gehoord.

Wie zich wel meldde: Pauline. Eigenlijk zou ik morgen na m'n werk eerst nog naar Pauline gaan alvorens naar pa te gaan. Maar helaas, vanavond belde ze op om te vertellen dat het niet door kon gaan. Er moest flink geklust worden, en gezien mijn twee linkerhanden zou ze dan niet echt veel aan me hebben. Daar gaat m'n planning weer; morgenavond ga ik ook nog naar pa, nu moet ik dus verzinnen wat ik zal gaan doen tussen einde werktijd (rond 14:00) en pa (rond 20:00).

Geen opmerkingen: