vrijdag 30 januari 2009

Co-ouderschap

Vandaag late dienst (van 18:00 tot 03:00) en dus had ik vandaag lekker veel vrije tijd. Om 09:15 opgestaan, kachel alvast aangemaakt en toen eerst maar eens op m'n gemak richting toiletgebouw. Even naar de WC, douchen (in hoog tempo, want de benaming "lauw" is nog teveel eer voor wat er uit de sproeier kwam), emmertje gevuld, tegen dat ik terug was in m'n caravan was die redelijk warm. Vervolgens op m'n gemak ontbeten volgens de regels van het "tijd-genoeg-ontbijt", dus drie boterhammen, bak yoghurt, koffie en versgeperst sinasappelsap.

Daarna was het tijd om aan het werk te gaan, er moesten nog een drietal klachten over de Eindhovense politie op papier gezet worden. Waarmee het totaal op vijf komt.

Woningverhuurder Domein blijkt te houden van vlot reageren: zo rond 14:00 werd ik gebeld door ene mevrouw Jebalia. Goed en slecht nieuws: men wil een kopie van het echtscheidingsconvenant waarin staat dat er co-ouderschap is afgesproken, dat sturen ze dan door naar de urgentiecommissie, en als die mij urgentie verleent is de ouderlijke woning in Best in principe voor mij. Maar ja, dat convenant is er niet, de co-ouderschap ook niet, dus mag m'n advocaat weer aan het werk. Het is hoogst twijfelachtig of Sonja zelfs maar op papier akkoord wil gaan met co-ouderschap dus heb ik eigenlijk iets nodig waarmee ik haar zo onder druk kan zetten dat ze akkoord gaat. Iemand een suggestie?

Geen opmerkingen: