maandag 19 januari 2009

De post is er weer eens

Vooraleer aan het werk te gaan ben ik nogmaals bij het TNT Business Point gaan informeren of mijn pakketje al gearriveerd was. Dat bleek nog altijd niet het geval te zijn, maar door m'n krappe planning ben ik er niet meer aan toegekomen om Viking Direct maar eens te gaan bellen.

Vanmiddag kreeg ik een SMS-je van Rob met de mededeling dat er weer post voor mij bij hem lag. Tegen dat ik moest pauzeren was ik toch in de buurt dus heb ik van de nood maar even een deugd gemaakt. Post ophalen, bakkie koffie, boterhammetjes naar binnen werken, even bijkletsen en dan weer terug aan het werk.

Op de weg terug naar Lommel nog even gauw online voor de eventuele e-mail, en meteen de orderbevestiging van Viking Direct nog eens bekeken. Toen werd ook meteen duidelijk waarom ik m'n spullen nog altijd niet binnen had: die hebben ze dus toch naar m'n huisadres gestuurd! En Sonja is uiteraard niet zo sympathiek om te bedenken dat ik dat pakketje wel eens nodig zou kunnen hebben en het vervolgens even bij Rob af te leveren.

Ik word hier zo ontzettend moe van...

Geen opmerkingen: