woensdag 28 januari 2009

Hallelujah!

Vanochtend op het TNT Business Point durfde ik het bijna niet meer te vragen. Dat hoefde ook niet, de man achter de balie zag me en zei dat hij wat voor me had. En zowaar, Viking Direct had geleverd. Twee dozen zelfs. HALLELUJAH!

Euh, twee dozen, ik had toch alleen nog een doos ordners tegoed? Die ordners hebben ze inderdaad geleverd (en zowaar ook nog de goeie), daarnaast hebben ze nu een tweede tonercartridge en een tweede datumstempel geleverd, en afgaand op het gekriebel op de pakbon komt er nog een labelmaker achteraan.

Zo blijf je bezig. Eerst leveren ze niets, vervolgens iets wat je niet besteld hebt, en uiteindelijk leveren ze een deel van je bestelling twee keer. Dan ben ik benieuwd of er een dezer dagen nog een pakketje voor me klaarligt bij TNT.

Vandaag had ik er wel aan gedacht om niet alleen m'n Netbook maar ook de bijbehorende USB-stick mee te nemen, en het blijkt allemaal nog te werken ook. HALLELUJAH!

Nu alleen nog een hardwareprobleem oplossen, want telkens na 5-10 minuten krijg ik het beruchte Blue Screen of Death. Dat kleurt weliswaar uitstekend bij m'n in metallic blauw uitgevoerde Netbook, maar het vermeldt ook iets over IRQ-problemen. Als je weet wat IRQ is weet je waar het probleem zit. Als je niet weet wat IRQ is: niet vragen, sommige dingen moet je niet willen weten. Maar goed, ik kan nu overal op Internet, met een beetje mazzel houdt dat zelfs in dat de geachte lezers (M/V) nu niet meer soms enkele weken moeten wachten op nieuwe berichten.

Geen opmerkingen: