woensdag 7 januari 2009

Dat heb ik dan weer

Godmiljaar wat is het koud! Maar ik leef nog, dus da's toch nog iets positiefs. Al ken ik iemand die daar waarschijnlijk anders over denkt...

Even wat cijfertjes: volgens m'n auto was het vanochtend -11, in het dorpje Raeren (Oost-België) is zelfs -19,3 gemeten, en volgens de gratis krant Metro heeft België momenteel de ergste kou in 12 jaar. Dat heb ik dan weer. Jarenlang woon je in een comfortabel, warm en geïsoleerd rijtjeshuis en krijg je de ene kwakkelwinter na de andere. Verkas je noodgedwongen naar een stacaravan in België, krijg je de strengste winter in 12 jaar over je heen.

Op de terugweg van m'n werk bleek m'n laptop zowaar weer te werken. Ik heb nog niet alles kunnen doen wat ik wilde, want dan had ik waarschijnlijk de accu van de auto leeggetrokken. De Gemeente Eindhoven heeft z'n mailtje echter wel gehad en m'n weblog is weer deels bijgewerkt. Nu nog een e-mail naar m'n advocaat, een paar rekeningen voor m'n bedrijf betalen, en wat kantoormaterialen bestellen. Printen is toch best lastig als de toner op is...

Over m'n advocaat gesproken: daar heb ik weer eens een brief van ontvangen met een kopie van een fax van mr. Van Galen. Net voor de Kerstdagen hadden we verzocht om wat medewerking voor wat betreft de omgangsregeling, maar Sonja wenst daar niet aan mee te werken. Voorts blijkt de uitspraak inzake de echtscheiding aangehouden te zijn en kan het dus nog wel even duren eer dat ik weer vrijgezel ben. En de alimentatie binnenkomt.

Geen opmerkingen: