donderdag 8 januari 2009

Geld

Vandaag heb ik van één klant de laagste fooi (boven de € 0,00) gekregen die ik ooit gehad heb: € 0,10. Jawel, een hele tien cent... Niet getreurd, de klant die ik daarvoor had gaf maar liefst € 5,00 fooi, waarmee het totaal voor vandaag op een alleszins aardige € 9,00 uitkwam. Plus de onbetaalbare waardering van een klant die er zeer over te spreken was dat ik voor hem en zijn echtgenote zowel bij het in- als bij het uitstappen het portier openhield. Volgens meneer deed de vorige chauffeur dat niet, die bleef gewoon in z'n auto zitten. Slordig, want op de opleiding wordt je toch echt bijgebracht wat een klant aan service mag verwachten.

De Gemeente Eindhoven bleek zowaar al per e-mail gereageerd te hebben op mijn e-mail van gisteren; de beide advocaten (die mijn e-mail ook ontvangen hebben) hebben zich nog niet gemeld. De Gemeente wil in elk geval niet meewerken, die blijven gewoon op het standpunt staan dat ik die vordering moet betalen. Van Sonja hadden ze nog geen betaling ontvangen.

Da's dan weer typisch Sonja: wel de lusten van de woning opeisen, maar tegelijkertijd wel vinden dat iemand anders de bijbehorende lasten maar voor z'n rekening moet nemen. Nou goed, dat kan. Ik wel best alle lasten behorende bij de woning betalen. Zodra Sonja vertrokken is en mij de sleutels heeft gegeven.

Geen opmerkingen: