zaterdag 17 januari 2009

Waar is de kroeg?

De nacht begon al met bijna ruzie met de centrale. Wat doet die vent namelijk als je een kroegenrit krijgt? Die geeft de naam van de kroeg en de plaats, en meer niet. Zoiets belangrijks als het adres is teveel moeite. Tja, en ik ken echt alle tig-honderd kroegen in de regio Eindhoven niet hoor! Commentaar van de centralist: ik moest thuis maar gaan Googlen om al die adressen te achterhalen, want anders moest hij ze telkens opzoeken. Pardon? Moet ik nu naast m'n eigen werk ook nog zijn werk gaan doen? Toen ik opmerkte dat ik in m'n caravan geen Internet heb kwam als commentaar dat ik dan maar in een Internetcafé moest gaan zitten!

Om 03:00 weer naar Lommel, naar bed en ergens tegen 12:00 weer eruit. Desalniettemin heb ik toch weer niet voor elkaar gekregen om m'n was te gaan doen. Zucht. Maar morgen ben ik vrij (althans, vanaf 04:00) dus morgenmiddag zou het moeten lukken. Ik krijg m'n was wel gedaan, het duurt alleen wat langer.

Geen opmerkingen: