vrijdag 2 januari 2009

En toen moest er weer gewoon gewerkt worden

Onverbiddelijk: vandaag weer aan het werk, gelukkig niet meteen om 08:00 maar pas om 09:30 dus hoefde ik niet helemaal onchristelijk vroeg m'n bed uit. Dankzij wat zorgvuldige planning kon ik er zelfs nog een kwartiertje extra uitpersen. Als ik 's ochtends nog brood moet gaan staan smeren (ontbijt + lunch) ben ik gauw een kwartier verder, dus doe ik dat weer -- net als vroeger -- de avond vantevoren al. Ik ben nou eenmaal een avondmens, dus als ik mogelijkheid zie om 's ochtends een kwartier langer te kunnen blijven liggen zal ik het niet laten!

Nadeel van om 09:30 beginnen is wel dat ik pas om 18:00 afgewerkt ben, en in de praktijk vandaag zelfs pas rond 18:30. Internet kon me even gestolen worden, meteen door naar Lommel, naar m'n ding-ding voer en de TV: The Simpsons en Top Gear, en daarna naar bed. Morgen weer om 08:30 beginnen dus eigenlijk had ik al vóór Top Gear in bed moeten liggen, maar voor een van de weinige leuke programma's op TV wil ik wel een uitzondering maken.

Geen opmerkingen: