dinsdag 27 januari 2009

Het schiet allemaal niet op

Op maar liefst twee fronten schoot het vandaag allemaal niet op. Om te beginnen met m'n nieuwe Netbook. Die had ik meegenomen om te controleren of die Web'n'Walk intussen weer werkte. Halverwege Eindhoven bedacht ik dat het wel handig zou zijn geweest als ik niet alleen m'n Netbook maar ook die USB-stick had meegenomen. D'oh!

Om 07:30 heb ik me maar weer gemeld bij het TNT Business Point, waar nog een doos ordners op me zou staan te wachten. En jawel, u raadt het al, die was er dus niet. En dus kon ik 's middags Viking Direct maar weer eens gaan bellen. Wat bleek? Volgens hun administratie was gisteren geprobeerd het pakket af te leveren maar was er niemand thuis. Oftewel, ze hebben het ALWEER naar het verkeerde adres gestuurd. De dame aan de telefoon verzekerde me dat m'n pakket morgenochtend alsnog bij het TNT Business Point afgeleverd zou worden. Ja ja.

Geen opmerkingen: