donderdag 1 januari 2009

Vlaamse Schonen

Oud & Nieuw had veel weg van Kerstmis: ook deze gelegenheid heb ik op m'n eentje door moeten brengen. Zelfs nog niet één SMS-je van wie dan ook ontvangen om me gelukkig nieuwjaar te wensen.

In hartje Lommel was het wel redelijk druk en vrij koud (vier graden aan de verkeerde kant van de nul) maar viel er eigenlijk niet veel te beleven. De café's zaten uiteraard vol, maar ik zie het niet echt zitten om in m'n eentje de kroeg in te gaan. En dus ben ik maar teruggekeerd naar m'n caravan.

Helaas, ik zou vannacht met alle genoegen in slaap zijn gevallen in de armen en het bed van een Vlaamse schone, maar dat zat er niet in. Geen gebrek aan Vlaamse schonen in Lommel afgelopen nacht, maar die vielen eigenlijk allemaal in de categorie "ik had je vader kunnen zijn".

Iemand enig idee welke Lommelse kroeg de plaatselijke vrijgezellenkroeg is?

Vandaag hoefde ik niet te werken, en zo heel vroeg lag ik ook niet in bed, dus heb ik gedaan wat ik zo'n beetje standaard doe op m'n eerste vrije dag: uitslapen. Verder ook niet meer de deur uitgeweest, behalve voor m'n traditionele Nieuwjaarsdouche; hé, elk jaar op 1 januari een keer douchen is ook een vorm van regelmatig douchen! :-)

Nog wat administratie gedaan, geprobeerd weer een beetje puin te ruimen, en mezelf vervolgens lekker een paar uurtjes geamuseerd met Need for Speed Most Wanted. Eindelijk weer eens gamen! Da's al heel lang geleden!

Geen opmerkingen: